tjaa<3:)

tjjaa hur mår ni? jag mår bra men är sjukt trött ska någ sova snart:)) idag började dagen med att jag städade mitt rum brukar städa på typ 5 timmar men de tog bara 1 timme idag känner mig duktig haah:D nää men sen åkte jag o cassandra till stan för att möta en kompis o sen taggade vi hem  o sen åkte vi till tumba o käkad på donken o när jag skulle slänga skräppet då är jag så jävla dum o slänger mina pengar också som jag hade i handenxD o sen taggade vi till bussen o åkte hem men när vi gick av bussen så började cassandra hoppa upp o ner o alla kolladexD o sen såg hon en buss o hon skrev VIKTORIA!! ELEFANTERNA de var nån sån här cirkus buss hon trodde de fanns elefanter där inne xD o sen blev vi nästa på körda men vi hann flytta på oss asså ärligt vi har så sjukt roligt xD <3 men ha de bra skriver imorn puss puss :)<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0